Wanneer wij het hebben over de GMSF visie, dan doen wij dat met veel trots. Sinds 1992 hanteren wij een succesvolle, heldere en transparante bedrijfsvisie. Gepassioneerd en met veel vertrouwen kijken wij terug op het verleden en verheugen wij ons op alle kansen en mogelijkheden die de toekomst ons biedt.
De reden van ons succes is, dat de huidige bedrijfsvisie dezelfde basis heeft en niet verschilt van degene, die we in 1992 hanteerden. Die basis bestaat nog steeds uit het zorgvuldig en gericht definiëren van doelstellingen, gekoppeld aan het uitgangspunt, dat onze mensen de juiste vaardigheden hebben om de doelstellingen succesvol te realiseren. Hierbij legt GMSF de focus voornamelijk op de juiste balans in kwaliteit en kwantiteit.
In 1992 waren er al meerdere mensen, die op dat moment het gezicht van het bedrijf vormde. Ook toen al, onderscheidde GMSF zich van de rest, met klanten als Walt Disney, waarvoor GMSF ruim de helft van alle booksales in Nederland en België voor haar rekening nam.
Al vrij snel ontstond de “Wholesale Division” en binnen afzienbare tijd wist GMSF zich ook in deze markt te profileren als een marktleider. Binnen deze divisie verkocht GMSF allerlei gebruiksartikelen en office supplies. Het feit dat er kwartalen bij zaten, waar GMSF meer rekenmachines en pennen verkocht, dan landelijke ketens van gerenommeerde kantoorvakhandelaren, heeft zeker bijgedragen aan een onoverwinnelijkheids gevoel en de visie, dat er waarschijnlijk nog wel meer in zat.
Vervolgens werd door GMSF de “Advertising Division” gelanceerd. Een fenomenale divisie binnen GMSF, waarin lokale ondernemers eindelijk toegang kregen tot de explosieve en resultaat gerichte direct sales & direct marketing kracht van onze salesforce. Wederom een divisie, die klein begon, met restaurants en thuisbezorg services en die razend snel uitgroeide tot een divisie waarin landelijke en zelfs globale ketens als Cosmo Kappers, Pathé Bioscopen en Mc Donalds weer bij GMSF in de rij stonden. De ruim 6 miljoen “Advertising Certificats”, die we in de Benelux verkochten, bewezen wederom dat de visie en werkwijze van GMSF de juiste waren.
Op het moment dat vele dachten dat de snelle groei van GMSF nu toch wel haar maximum had bereikt, werden we benaderd door 1 van de toenmalig grootste kabel maatschappijen van Nederland, CASEMA (het huidige ZIGGO) . De “Application Division” was geboren. In alle voorgaande divisies werden de producten, die door GMSF in de markt werden gezet, allemaal cash afgerekend. Een nieuw tijdperk was aangebroken, waarin GMSF nieuwe klanten, middels getekende contracten, bij CASEMA afleverde. Deze revolutionaire benadering bleef niet lang onopgemerkt en de verschillende opdrachtgevers zoals Essent, Electrabel, Telenet, Belgacom, Scarlet, Canal+, Ziggo, KPN, Cordaid, Nuon en American Express trokken geïnteresseerd richting hoofdkantoor van GMSF. Vandaag de dag profiteren grote Internationale beursgenoteerde spelers nog dagelijks van onze visie. Het is niet voor niets dat vele van dit soort spelers al ruim 10 jaar trouwe klant zijn van GMSF.